i blinQ har vi sydd sammen elementene knyttet til brukerstøtte og forvaltning i ett team, som jobber tett sammen, likefult med ulike arbeidsoppgaver. Du tar kontakt med brukerstøtte, forvaltning kontakter deg. Med denne tilnærmingen opplever vi og kundene våre at vi bygger to tett sammensveisede tjenester med ulikt utgangspunkt, men med samme mål: Å sikre en trygg, effektiv og velfungerende IT-hverdag for din virksomhet.
Spisskompetanse på Microsoft 365, Entra ID, Intune, Exchange og generell brukerhåndtering og veiledning
Løsningsorienterte teknikere med høy kundekompetanse som forstår kunden og deres behov, som igjen gjør at vi effektivt løser problemer
Effektiv sakshåndtering med høyt servicenivå
Rådgivning og teknisk sparring med inngående kjennskap til deres miljø
Kontinuerlige anbefalinger for forbedringer og sikkerhetsforsterkninger
Nærhet til brukerstøtte og andre avdelinger gir korte veier til løsning
I blinQ leverer vi høy teknisk forståelse sammen med sterk kunde kundeforståelse for å kunne levere høy grad av problemforståelse ved henvendelser for på den måten kunne lever høy grad av presisjon i problemhåndtering.
Forvaltning i blinQ er en tjeneste der vi gjennom våre etablerte og velprøvde Planer, Prosesser og Rutiner leverer en tjeneste med fokus på proaktivitet og kontinuerlig forbedring. Vi overvåker, agerer og informere om utførte aksjoner eller anbefalte endringer.
Brukerstøtte
Brukerstøtte er mer enn et kontaktpunkt – det er et miljø med bred og dyp kompetanse. Vi har kombinert første- og andrelinje i samme team, noe som gir rask tilgang til rett
kompetanse fra første henvendelse.
Forvaltning
Forvaltning er vår proaktive del av tjenesteleveransen. Kontinuerlig forbedring og prinsippet om at vi sammen skal bli litt bedre i morgen står høyt. Vi følger opp kundens løsninger, foreslår forbedringer og sørger for at systemene følger beste praksis, spesielt med fokus på sikkerhet sett i lys av brukeropplevelse.
Kontakt oss i dag, så tar vi en prat om dine behov og hvordan vi kan hjelpe.