Kommunisér effektivt internt og eksternt.

Skype_for_Business_Secondary_Blue_RGB

Skype-for-Business

Skype for Business har blitt en de facto kommunikasjonsplattform for bedrifter i alle størrelser. Vi i blinQ har jobbet med denne plattformen siden OCS 2003 og Live Communication Server. Mye har skjedd siden den tid og SfB er nå en fullvoksen plattform for selv de tøffeste krav til telefoni og interaktive møter. Våre konsulenter har foruten kompetanse på SfB, spesielt tung kompetanse på alle tredjepartsløsninger og systemavhengigheter. PKI-sertifikater, AD, IVR-strukturer, sentralbord, kontaktsenter, nettverk, redundans og interoperabilitet med høy-ende videokonferanse. Når du trenger en rådgiver som har gjort det før, skal du bruke blinQ

Telefoni

Det er ikke vanskelig å sikre summetone i Skype for Business. Det kan løses selv om du har Office365 og Skype levert som en ren skytjeneste. Skal du imidlertid ta i bruk mer avanserte løsninger for telefoni, som sentralbord eller kontaktsenter, starter gjerne prosessen med et forprosjekt for å kartlegge avhengigheter, arbeidsflyt og kundedialog. Å bruke Skype for Business som telefoniplattform gir en del umiddelbare gevinster, men det krever også at det finnes en helhetlig arkitektur for redundans. Kanskje du har ansatte i andre land som gjerne skal ringe på lokaltakst i sitt eget land samtidig som de høster av alle fordelene en SfB-implementering gir dem.

Det har kommet en rekke ny funksjonalitet fra Microsoft den senere tid. Vi i blinQ skal sikre at vi er både oppdatert og deler nyttig informasjon med våre kunder via Webinars og artikler, i tillegg til frokost/lunsj-seminarer om aktuelle temaer. blinQ har 2 topp kompetente Sjefkonsulenter på Skype-for-Business og telefoni blant våre ansatte og med vår kompetanse på sentralbord, kontaktsenter, videokonferanse, konferansebrygger samt Cisco sine løsninger for samhandling, er vi den naturlige samarbeidspartner på telefoni.

Ønsker du noen å sparre med om ditt Skype-for-Business Enterprise Voice-prosjekt, snakk med vår Sjefkonsulent Kai.

Competellalogoblack

Sentralbord

Jeg husker at vi for 10-11 år siden hadde en resepsjonist som var så hyggelig at alle kundene ringte sentralbordet først for å si «hei», vel vitende om at hun visste hvor alle befant seg. Hun kjente også kundene igjen på stemmen og gjorde dagen litt lysere hver gang du snakket med henne. 

Om din bedrift kun trenger et enkelt sentralbord eller har behov for et avansert kontaktsenter i tillegg, er det allikevel sentralbordet som er «det første møtet» mellom kundene og din bedrift når de tar kontakt per telefon. Gode opplevelser fester seg, lenge.

Våre ansatte har lang erfaring med implementering av sentralbord-løsninger. Som med kontaktsenter, er suksessen til et sentralbord-prosjekt uløselig knyttet til gode beskrivelser og forståelse av hvordan bedriften er skrudd sammen, hvordan arbeidsprosessene er og hva som vektlegges i kundeopplevelsen.

Bruk blinQ når du trenger en partner som lytter til dine behov og som forstår at sentralbord og telefoni er «vinn-eller-forsvinn» i din interaksjon med kunder.

Kontaktsenter

Et kontaktsenter gir deg uante muligheter for å styre hva kundene dine skal oppleve når de kontakter din bedrift. Intelligent routing av samtaler basert på hvem som ringer, innhold i mail eller chat eller avansert tilbakering. Automatisert oppringing basert på «ringelister» eller opptak og medlytt. Alt kan nå bygges inn i din datasenter infrastruktur og du trenger ikke gjøre store investeringer for å oppnå «Enterprise»-klasse kvalitet i din kontakt med kunder. Skype for Business har blitt en robust kommunikasjonsplattform. Med gode løsninger fra tredjepart kan vi i blinQ skalere ditt SfB-miljø til å håndtere også de mest avanserte kontaktsenter-behov.

Våre ansatte har jobbet med en rekke av de løsningene som finnes på markedet. Spør oss om våre erfaringer og hva vi anbefaler for ditt behov – og la oss ta hånd om ditt kontaktsenter-prosjekt.

Kontakt

Ikke glem...

Lisensiering av Skype for Business

Er du usikker på om du har de lisensene som kreves? Vi i blinQ hjelper deg med kartlegging av lisensbehov og sikre anskaffelse av til gunstigst mulige betingelser.

Hybride miljøer

Kjører du Skype for Business i Office 365 og lurer på om du kan få levert telefoni eller andre avanserte tjenester på denne platformen, eller om noe må konfigureres i ditt eget datasenter? Snakk med oss i blinQ så skal vi tegne og forklare. Forutsigbarhet er nøkkelen til suksess

Endringsledelse

Har dine brukere ikke tidligere jobbet i Skype for Business eller Lync? Ta en prat med oss om erfaringer fra hvordan sikre brukeradopsjon og den beste ROI fra ditt SfB-prosjekt